Βαριά Βιομηχανία στην Ελλάδα...... Μια πονεμένη ιστορία των τελευταίων 60 χρόνων.....
Όσοι είναι γεννημένοι πριν την δεκαετία του 70 θα θυμούνται τα βαριά ονόματα της Ελληνικής βιομηχανικής παραγωγής... "3 Δ" ,"ΑΙΓΑΙΟΝ", "Πίτσος", "ESKIMO" , "Πειραϊκή Πατραϊκή", "ELCO ΒΑΓΙΟΝΗΣ" , "MARVA" και άλλα πολλά ακόμα... Τι συνέβει και διαλύθηκαν οι Ελληνικές Βιομηχανίες, και ποίες τις αντικατέστησαν στην Ελληνική αλλά και την Διεθνή αγορά?
- Ποιος κέρδισε από την αποβιομηχάνηση της χώρας μας ?
- Ποιοι και γιατί εξαγόρασαν τους Ελληνικούς βιομηχανικούς κολοσσούς ?
- Πως χάθηκε η τεράστια παραγωγή της κλωστωυφαντουργίας στην χώρα μας ?
- Πως νέκρωσαν τα εργοστάσια μας από εργατικό δυναμικό και βρέθηκαν οι εργάτες μας στην Γερμανία ?
- Γιατί χάθηκε η αναπτυσσόμενη αυτοκίνητό βιομηχανία μας ?
- Γιατί δόθηκαν χωρίς έλεγχο χρήματα της ΕΕ σε τυχάρπαστους για δημιουργία βιομηχανιών στην Ελλάδα ?
- Πώς και γιατί απαξιώθηκαν τα Ελληνικά Ναυπηγεία ?
- Γιατί δεν ενισχύθηκαν ποτέ σύγχρονες ιδέες για βιομηχανίες αιχμής στην χώρα μας ?
- Γιατί και ποιος απαξίωσε την Ελληνική πολεμική βιομηχανία ?
Αυτά και άλλα πολλά καλούμεθα να μελετήσουμε και εξάγουμε δημιουργικά συμπεράσματα στις επόμενες αράδες αυτής της ανάρτησης ...
Κι ας αρχίσουμε με τις παλαιότερες βιομηχανίες της χώρας μας....
ΠΥΡΚΑΛ -Μποδοσάκης : Η βιομηχανία παραγωγής πυρομαχικών που εφοδίασε με σφαίρες για χρόνια τον Ελληνικό κι όχι μόνο στρατό κι είχε έντονη ανάμιξη και στον εμφύλιο της Ισπανίας... Ξαφνικά γύρω από τις μονάδες παραγωγής χτίζονται σπίτια και πνίγουν τα εργοστάσια μέσα στον οικιστικό ιστό .... Γιατί επετράπη αυτή η ενέργεια και ποίους ωφέλησε ? Το μόνο σίγουρο πλέον είναι ότι τα εργοστάσια έκλεισαν και η χώρα έχασε χρόνο και χρήμα μέχρι την δημιουργία της Ελληνικής Αμυντικής Βιομηχανίας .... Την οποία και πάλι κάποιοι θέλουν να απαξιώσουν και να κλείσουν δια παντός, εισάγοντας πολεμικό υλικό από την Γερμανία και την Αμερική......
Που σημαίνει αιμορραγία συναλλάγματος και φτωχοποίηση της χώρας μας όταν μάλιστα οι Ινδοί είναι οι μεγαλύτεροι
πελάτες μας και οι επόμενοι οι Αμερικάνοι.....
ΠΙΤΣΟΣ :
Ίσως από τις μεγαλύτερες αν όχι η μεγαλύτερη εξαγωγική μας βιομηχανία λευκών συσκευών...
Κύρια αγορά που δραστηριοποιείται η Γερμανία στην οποία έχει κάνει θραύση λόγο υψηλής ποιότητας και λογικής τιμής ..... Εξαγοράζεται με διαδικασίες εξπρές από την κύρια ανταγωνήστρια της γερμανική και πολύ αμαρτωλή SIEMENS... Ενώ πρώτα έχει αγοράσει μεγάλο τμήμα της άλλης Ελληνικής βιομηχανίας ηλεκτρικών συσκευών ESKIMO και η οποία κλείνει σε εύλογο χρονικό διάστημα .....
Έτσι τα Γερμανικά Λόμπι εισέρχονται χωρίς ανταγωνισμό στην χώρα μας και διαμορφώνουν τις τιμές όπως αυτά θέλουν.......
3Δ - Δημητριάδης:
Ένας κολοσσός της Ελληνικής κλωστωυφαντουργίας με κύριους ανταγωνιστές στην Παγκόσμια αγορά υφασμάτων μόνο τις Αγγλικές βιομηχανίες που παρήγαγαν κασμίρια έσβησε μέσα στην δίνη του ξενόφερτου ρούχου μίας και οι Έλληνες "ΜΕΤΡ" της μόδας πολλές φορές για να ανεβάσουν τα κέρδη τους προτίμησαν τα φθηνά εισαγόμενα υφάσματα και έτσι άνοιξαν τον δρόμο στις Τούρκικες και Κινέζικες Βιομηχανίες έτοιμου ενδύματος.... Και βέβαια μετά τις εγκληματικός πυρκαγιές στα Ελληνικά υπερκαταστήματα του κέντρου της Αθήνας με την εισβολή των ξένων μεγαθηρίων και των πολυεθνικών ( βλέπε ΖΑΡΑΣ) απαξιώθηκε εντελώς το Ελληνικό ρούχο....
MARVA:
Ίσως η πρώτη ολοκληρωμένη βιομηχανία οχημάτων στην Ελλάδα μετά την εποχή του Β' Παγκόσμιου πολέμου... Ξεκίνησε με μεράκι και αυτοθυσία απ όλους τους εμπλεκόμενους (εργοδότες και υπαλλήλους) για να κάνει τ όνειρο του Νεοέλληνα να αποκτήσει αυτοκίνητο με βάση το βαλάντιο του ... Το Ελληνικό δημόσιο απαξίωσε αρκετά από τα μοντέλα που έβγαλε η εν λόγω βιομηχανία μην δίνοντας άδειες παραγωγής ή φορτώνοντας την τιμή με φόρους που ξεπερνούσαν κατά πολύ την τιμή κατασκευής των οχημάτων... Το τελευταίο της μοντέλο πριν κλείσει την γραμμή παραγωγής της το περιβόητο FOX (Αλεπού) εξ ολοκλήρου από
πολυεστερικό υλικό και προτεινόμενο κόστος απόκτησης κατά την σχεδίαση ίσο με ένα εισαγόμενο
μοτοποδήλατο ... Το τελικό όμως κόστος έφθανε αν όχι υπερέβαινε αντίστοιχα μεγαλύτερα οχήματα εισαγωγής....
ΝΑΥΠΗΓΙΑ ΣΥΡΟΥ - ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ :
Εδώ κι αν βρωμάει η ιστορία.....Στην Σύρο ή αν προτιμάτε την Σύρα δημιουργήθηκε ένα από τα ποιο δυναμικά ναυπηγία σε ολόκληρη την Μεσόγειο...Με παραγωγή ως επί το πλείστον ακριβών σκαφών κρουαζιέρας και θαλαμηγών ...Επίσης παρήχθη σε μικρές ποσότητες το Πρώτο Ηλεκτρικό Όχημα της Ευρώπης....Καθώς και μια Λιμουζίνα 4χ4 που προοριζόταν για τους μεγιστάνες του πλούτου της εποχής της .... Μετά το κλείσιμό τους ζήτησαν να τα εξαγοράσουν ακόμα και ξένες κυβερνήσεις ( ΕΣΣΔ ) αλλά η προσήλωση μας στο δόγμα
ανήκουμε στην δύση τα κατάντησε το σκιάχτρο του παρελθόντος τους.....
Όσο για τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά σχεδόν μέχρι τις μέρες μας φθάνει η δυσωδία της απάτης και της κομπίνα ς των Λαμόγιων Ελληνικών και ξένων με τα Υποβρύχια που γέρνουν..!!!!
-- / --
Επειδή ο κατάλογος είναι μακρύς σχεδόν όση και η Ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας και θα χρειαζόταν πολλές δημοσιεύσεις για να τον καλύψουμε ολοκληρωτικά, ας μείνουμε σε αυτά τα λίγα που αναφέραμε κι ας συγκεντρωθούμε στο ποιος ωφελήθηκε τελικά από όλη αυτήν την καταστροφή....
Βλέπουμε πως οι μόνοι κερδισμένοι, από την αποβιομηχάνηση της χώρας είναι ξεκάθαρα τα μεγάλα Λόμπι του εξωτερικού και κάποια ντόπια λαμόγια που πήραν λίγα ψίχουλα, για να καταστρέψουν και να απαξιώσουν την πατρίδα μας... Πολλά από αυτά τα λαμόγια, είτε αναρριχήθηκαν στον κοινωνικό Ιστό της χώρας, είτε χώθηκαν στην σάπια σκιά της πολιτικής εξουσίας .....
Κι εμείς σήμερα αφήνουμε τους ανθρώπους που κατέστρεψαν την χώρα να τολμούν στ' όνομα της πατρίδας να μας εγκαλούν θρασύτατα με την φράση "ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ "...
Ε ΟΧΙ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΤΑ ΦΑΓΑΤΕ ΟΠΩΣ ΦΑΓΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Falcons
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου