Συγκεκριμένα, στις υπό τελική διαμόρφωση προδιαγραφές επιχειρησιακής απόδοσης για το πρόγραμμα του «μεσαίου μελλοντικού κάθετης ανύψωσης γενικής χρήσης αεροχήματος» (FVL-M: Future Vertical Lift – Medium), η ταχύτητα πτήσης αυξήθηκε στους 230 κόμβους. Αρχικά η απαίτηση ήταν για 170 κόμβους που ας σημειωθεί είναι υψηλότερη από την ταχύτητα που επιτυγχάνουν σήμερα τα εν υπηρεσία ελικόπτερα (του Blackhawk είναι 150 κόμβοι).
Ήδη για τη συγκεκριμένη φάση του προγράμματος έχουν ανατεθεί συμβάσεις στις AVX Aircraft, Bell-Boeing, Boeing και Sikorsky, όπως επίσης και σε μία κοινοπραξία κρατικών κέντρων ανάπτυξης, για τη σύνταξη μελετών διαμόρφωσης, που αναμένεται να ολοκληρωθούν σε δύο ως τρεις μήνες.
Πάντως με βάση τις μέχρι στιγμής ενδείξεις τις προδιαγραφές επιχειρησιακής απόδοσης μπορούν να ικανοποιήσουν αεροσκάφη περιστρεφόμενων πτερύγων (tilt-rotor) ή τα αποκαλούμενα «μικτά» ελικόπτερα (compound helicopter, δηλαδή ελικόπτερα με βοηθητικό σύστημα πρόωσης το οποίο παρέχει ώση μεγαλύτερη από εκείνη που παρέχει το κύριο στροφείο επιτρέποντας αυξημένες ταχύτητες στην εμπρόσθια πτήση).
Με βάση τις ίδιες ενδείξεις το βάρος του αεροχήματος εκτιμάται στα 13.600 κιλά, σημαντικά μικρότερο από την αρχική εκτίμηση των 18.150 κιλά, αλλά και σημαντικά μεγαλύτερο από τα 9.980 κιλά του Blackhawk.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου